Darba pienākumi
- Uzņēmuma pozitīva tēla veidošana;
- Laipna un profesionāla klientu apkalpošana (telefoniski, klātienē);
- Darbs ar klientu līgumiem un apkalpošanas sistēmu;
- Uzņēmuma piedāvāto produktu, pakalpojumu pārzināšana un pārdošana;
- Darbs ar uzņēmuma iekšējo dokumentāciju.
Prasības
- Darba pieredze klientu apkalpošanā un pārdošanā;
- Precizitāte un augsta atbildības izjūta;
- Labas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes;
- Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
- Labas iemaņas darbā ar datoru – MS Office.
Darbinieka priekšrocības
- Interesants, dinamisks un atbildīgs darbs stabilā uzņēmumā;
- Iespēja papildināt savas zināšanas un pieredzi apmācībās;
- Mūsdienīga darba vide un kolēģu atbalsts darba procesā;
- Konkurētspējīgs atalgojums un motivējoša bonusu sistēma;
- Apmaksāti nodokļi, atvaļinājums, slimības lapas;
- Profesionālās izaugsmes iespējas – strādāt profesionālā speciālistu komandā.
Darba apjoms
- Pilna slodze – darba dienas (pirmdiena līdz piektdiena vai mainīgi).
- Nepilna slodze – sestdiena, svētdiena, svētku dienas vai mainīgi.
Kā pieteikties?
CV ar foto un motivācijas vēstuli lūdzu sūtīt uz e-pastu: vakance@myfitness.lv , norādot arī vēlamo sporta klubu un darba slodzi.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.